آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / برگزاری دومین اردوی ” همرکاب آشتی با طبیعت ” توسط همرکابان سبز

برگزاری دومین اردوی ” همرکاب آشتی با طبیعت ” توسط همرکابان سبز

گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی بار دیگر محور تفرجگاهی “نچی و دره وران ” را بذرکاری نمودند. 

A (6)

صبح روز جمعه مورخ ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۶ همرکابان سبز محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در دومین اردو از سومین دور پروژه اردوهای ” همرکاب آشتی با طبیعت ” محور “مریوان تا تفرجگاه زیارتی و جنگلی نچی و دره وران ” را همرکاب شدند ، در این آیین به منظور آشتی با طبیعت و حفظ سلامت ، همرکابان محوری فعالیت زیست محیطی برای حفظ و مهربانی با طبیعت را انجام دادند .

همرکابان سبز ادآ در محور تفرجگاهی ” دره وران و نچی ” تعدادی بلوط را که در آخرین اردوهای “همرکاب جامعه ی سالم ” جمع آوری کرده بودند ، در دومین اردوی “همرکاب آشتی با طبیعت” زیر گل کاشتند تا بار دیگر آن تفرجگاه و طبیعت زیبای درختان کهن سال ، بار دیگر خود را باز آفریند و پناهگاهی سر سبز و آبادان برای پرندگان زیبا و مهاجر باشد.

گروه همرکابان سبز ادآ در انجام این فعالیت سبز بمدت ۲ ساعت تمام بیشتر از ۲۰۰ عدد بلوط را بصورت چاله های کوچک در میان درختان کهن سال آن تفرجگاه  زیر گل کاشتند و از بلوط هایی که از لحاظ رشد نامناسب بود ، برای کاشت آن در تفرجگاه پرهیز کردند . متاسفانه در این راستا تعدادی بلوط برای کاشتن و قرار دادن در چاله ها نامناسب بودند و همین امر موجب خواهد شد که رشد کافی نداشته باشد .

انجمن دوچرخه سواری آشتی تمامی فعالیتهای محوری زمستان ۹۶ را با نام و نشان ” همرکاب آشتی با طبیعت” عنوان می دهد که این مجموعه پروژه تنها برای فعالیتهای زیست محیطی ” بذرکاری ، نهالکاری ، خوراک به حیوانات و پرندگان ”  از مورخ سوم آذرماه شروع و در ۱۵ اسفند سال جاری بمدت ۴ ماه متوالی به کار خود پایان می دهد . شایان ذکر است که دبیرخانه ی فرهنگی انجمن دوچرخه سواری آشتی در میان این پروژه و با برپایی سومین  نمایشگاه عکس ” همرکابان سبز ” با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان برپا خواهد کرد .

 سومین دور پروژه اردوهای همرکابی و زیست محیطی ” همرکاب آشتی با طبیعت” هر هفته بصورت متوالی در روزهای جمعه با هماهنگی سایر همرکابان سبز و با مدیریت گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی بکار خود ادامه خواهد داد و علاقمندان به فرهنگ “دوچرخه سواری ، محیط زیست و سلامت ” می توانند در این مجموعه از همرکابان حضور بعمل رسانند .

به روایت تصویر از دومین اردوی همرکاب آشتی با طبیعت 

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *