آموزش وردپرس
خانه / دبیرخانه ها / آموزش / فرارسیدن سومین سال همرکابی انجمن دوچرخه سواری آشتی

فرارسیدن سومین سال همرکابی انجمن دوچرخه سواری آشتی

پیام دبیر ارشد انجمن دوچرخه سواری آشتی به مناسبت ۲۱ آبان سومین سال همرکابی انجمن دوچرخه سواری آشتی 

Banner1

انجمن دوچرخه سواری آشتی همواره یکی از انجمن های توانمند در عرصه ی ترویج و توسعه ی پایدار فرهنگ دوچرخه سواری بوده و با تلاش های زیاد برای فرهنگ همرکابی با طبیعت و احیای آن تحت عنوان فعالیتهای خودجوش و داوطلبانه در راستای آشتی با طبیعت، زندگی پایدار، همواره حرکت کرده است.
به میمنت فرا رسیدن ۲۱ آبان ماه سومین سال همرکابی انجمن دوچرخه سواری آشتی، سپاسگزارم از آنهایی که در این مدت با وجود همه کمبود ها و ناملایمات ماندند تا انجمن بماند. و با وجود فعالیتهای محوری و همرکابی ، شاهد برگزاری چندین اردوی مکرر در روزهای جمعه  به منظور حفط محیط زیست و ترویج فرهنگ سلامت هستیم و به نظم پایدار اردوهای هفتگی به کار خود تابه امروز ادامه داد و آن پایداری همه تلاش و کوشش همرکابان سبز ادآ بود.

انجمن دوچرخه سواری آشتی در آغاز برنامه های همرکابی پیشرفتهای چشمگیری را به خود داشته است و توانست که ارتباط بین نوجوانان خلاق را با طبیعت همیشه جاودانه سازگار و پایدار سازد. و در همین راستا توانست با بهره وری از فرهنگ همرکابی علاقمندان زیادی را به این فرهنگ و با طبیعت آشتی دهد . همرکابان سبز ادآ از اوایل سال ۹۶ با حضور در تمامی اردوهای محوری فصل بهار و تابستان و نیمی از پاییز نشان دادند که اردوهای محوری و آشتی با طبیعت همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و این همرکابی به منظور پایداری “جامعه ی سالم و حفظ محیط زیست ” بوده که همرکابان سبز ادآ تا به امروز و آینده آن را دنبال خواهند کرد.

گروه همرکابان محوری ادآ یکی از توانمند ترین دبیرخانه های انجمن دوچرخه سواری آشتی است که در بخش محوری و همرکابی ادآ فعالیت های زیادی نموده است و در میادین جاده ها با نمایشی زیبا و محوری نشان داده اند که فرهنگ استفاده از دوچرخه سواری سنبل  ” سلامت جسم و روان – آشتی با طبیعت و حفظ محیط زیست به منظور کاهش ترافیک و آلاینده ها می باشد. این گروه  توانسته است که مدیریت سایر برنامه های محوری ” اردوهای هفتگی – برنامه های همرکابی همگانی و تورهای گردشگری (داخلی و خارجی) ” را بعهده داشته باشد و در برگزاری آن جدی عمل کند.

گروه همرکابان محوری در برخی از مجموعه اردوهای محوری “همرکاب جامعه ی سالم” توانست با همت همرکابان سبز به پاکسازی تفرجگاههای جنگلی بپردازد و کیسه های زباله را در میان گردشگران بومی در دو فصل اول سال ” بهار و تابستان” توزیع نماید و گردشگران حاضر در تفرجگاهها را به محیط زیست پاک و سالم ترغیب نماید .

بار دیگر بنام دبیر ارشد ادآ : سومین سالروز همرکابی انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) بر  همرکابان سبز و جسور که همیشه در صحنه ی اردوها و سایر برنامه های محوری مشارکت داشته اند تبریک و تهنیت گفته، امید آن دارم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر مجموعه ی ادآ  در عرصه ی فعالیتهای آتی باشیم. آرزوی سلامتی،شادکامی، موفقیت و سربلندی را از خداوند متعال برای تمامی همرکابان مسئلت مینمایم.

 باتشکر همرکاب / سلیمان جام سحر – دبیر ارشد ادآ  ۲۱ آبان ۱۳۹۶

Banner-2

گزارش تصویری فعالیتهای محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی در ۲۱ آبان ۹۵ الی ۲۱ آبان ۹۶ سومین سالروز همرکابی ادآ بصورت PDF حجم(۱۰ مگابایت)  دانلود فایل

  • دبیرخانه روابط انجمن دوچرخه سواری آشتی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *