آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / هجدهمین اردوی محوری “همرکاب جامعه ی سالم”

هجدهمین اردوی محوری “همرکاب جامعه ی سالم”

همرکابان سبز ادآ اردوی ۱۸ محوری “همرکاب جامعه ی سالم ” را بار دیگر در منطقه ی تفریحی و کوهستانی بخش خاومیرآباد در گرمای سوزان تابستان تجربه نمود. 

9

صبح روز جمعه مورخ ۱۳ تیرماه ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی محور تفریحی و سیاحتی بخش شمالی دشت خاومیرآباد را با همت همرکابان سبز ادآ در زیر فشار گرمای سوزان تابستانی همرکاب شدند و در همین راستا با گذر از روستاهای ” کولان ، بیلو ، نچی ، دره وران ، بناوچله ، محمده و سیف سفلی ” به منظور آشتی با طبیعت و تامین سلامت جسم و روان همرکابی خود را در آن گرمای مردادی تجربه نمودند و بار دیگر با همرکابیشان اعلام نمودند تا ” طبیعت زنده است ، زندگی پایدار است .” گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی تابحال برای چندمین بار متوالی است که محورهای فعالیتی خود را در آن خطه ی سر سبز و مهربانی ” مناطق خاومیرآباد” تجربه خواهد کرد. و در آینده نیز همین خطه راهی سر سبز برای فعالیتهای محوری همرکابان سبز خواهد بود . اگر چندین بار در این محور گذری کرده باشیم ، ساختار و طبیعت آن مناطق جوری بنیاد شده است که بار دیگر جذب آن خواهید شد و به این منطقه گذر خواهید کرد. این دیار سر سبز منظره ای زیبا از دشت و کوهستانهای سر سبز است که پوشیده از درختان پر بار “بلوط کوهی”  می باشد و در دل آن جنگلگاه سرسبز و زیبا صدایی از نغمه ی پرندگان زیبا همچون پرنده ای بومی و اهل زاگروس بنام ” کبک کوهی ” به گوش فرا می رسد که حیات وحش آن “زاینده ی زاگروس” می باشد .

همرکابان محوری ادآ این گذرگاه سر سبز و دلنشین را همچون خانه و کاشانه ی خود دانسته و رسما فعالیتهای محوری و همرکابی خود را در آن محور بر اساس مجموعه برنامه های اردویی ” همرکاب جامعه ی سالم” برگزار می نمایند . شایان ذکر است که گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی در نظر دارد که بیشتر فعالیتهای محوری ” همرکاب جامعه ی سالم ” را در محور بخش خاومیرآباد بدلیل داشتن شرایط تفرجگاهی و مناسب بودن آب و هوای آن مناطق برگزار نماید.

به روایت تصویر از اردوی ۱۸ محوری همرکاب جامعه ی سالم 

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی 

همچنین ببینید

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF . . خانواده همرکابان سبز GHF برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *