آموزش وردپرس
خانه / دبیرخانه ها / آموزش / هدیه ای برای دوستداران جامعه ی سالم برای پایداری زندگی

هدیه ای برای دوستداران جامعه ی سالم برای پایداری زندگی

دبیرخانه ی توسعه و ترویج انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) برای توسعه ی فرهنگ دوچرخه سواری از طراحی نمودن چندین پوستر گرافیکی خبر داد. 

Banner

صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۹ تیرماه ۱۳۹۶ دبیرخانه ی توسعه و ترویج با همکاری دبیرخانه ی فرهنگی و هنری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) از طراحی نمودن چندین پوستر گرافیکی با موضوع ” نقش فرهنگ دوچرخه سواری در حفظ محیط زیست ،سلامت ، گردشگری ، کاهش ترافیک ، آلودگی هوا و نوفه های صوتی که از اتومبیل های حمل و نقل انتشار می شود”  ، خبر داد.  دبیرخانه ی توسعه و ترویج ادآ در این راستا با هماهنگی و تلاش بیشتر برای توسعه و ترویج فرهنگ همرکابی (دوچرخه سواری) سعی بر آن نموده است که مردم را به ” همرکابی با جامعه ی سالم ” فرا خواند و انسان را با  بهره گیری از فرهنگ دوچرخه سواری با طبیعت و زندگی پایدار آشتی دهد . د.توسعه و ترویج ادآ اعلام کرد که پوسترها با چهار زبان رسمی و جهانی ” انگلسی ، عربی ، فارسی و کوردی” با طرحهای مشابه اما از لحاظ نوشتاری با زبانهای مذکور توسط دبیرخانه فرهنگی و هنری ادآ طراحی و تدوین گردیده است و آماده استفاده توسط علاقمندان به ترویج “فرهنگ دوچرخه سواری ، حفاظت از محیط زیست و سلامت همگانی ” است .  هدف از طراحی نمودن پوسترهای مذکور تنها بر اساس ” بهره گیری جمعیت انسانی به تحرک سالم در روز و آشنایی با مسائلات مهم و جهانی ” محیط زیست و سلامت ” است که موضوع مربوطه با ترویج و افزایش آن بعنوان یک آگاهی و فرهنگ عام می تواند در امر ” کاهش آلاینده های انتشار شده از خودروها ، کم تحرکی جسمی که موجب ” افرایش وزن ، دیابت ، چربی خون و کبد ، ناراحتی قلب ، فشارخون بالا و مهمتر از همه موجب اختلالات روحی و روانی ” خواهد شد ، موثر باشد. فرهنگ دوچرخه سواری بعنوان سپری نمودن امورات کاری در روز و در حومه ی شهر می تواند یکی دیگر از راهکارهای موثر در پایداری ” محیط زیست سالم و جامعه ی سالم ” باشد.  بیائید با همت رکابهای سبز مان آسمان شهر را آبی کنیم و قلب مان را برای پایداری زندگی تضمین سازیم .

امید است که با ترویج و عمل بر رکابهایمان بر آن معتقد باشیم که دوچرخه و فرهنگ استفاده از آن دوستی دلسوز و پایدار برای امروز و آینده است و زندگی روزانه را با نشاطی از امید و آرزو آغاز نمائیم . سلامتی و حفظ محیط زیست یکی از راهکاری های پایدار برای حفظ جهان است که با حمایت و عمل انسانها در این راستا ، دیگر هیچ یک از معضلات مضر نمی تواند گریبان گیر جهان و آینده ی سلامت و زندگی انسانی شود.

جهت دانلود فایل پوسترهای دبیرخانه ی توسعه و ترویج  ادآ بر روی تصویر ذیل کلیک کنید 

Posters ADA

 پوسترها با چهار زبان رسمی ” انگلیسی ، عربی ، فارسی ، کوردی ” در چهار پوشه ی جداگانه با فرمت تصویری Jpg و با فایل فرمتی ZIP  تهیه و تدوین گردیده است . حجم فایل : ۲۹MB دانلود کنید  ” دبیرخانه ی توسعه و ترویج انجمن دوچرخه سواری آشتی ” 

همچنین ببینید

پیام سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی GHF

پیشاپیش فرارسیدن سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی را به تمامی همرکابان سبز در سراسر جهان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *