آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همایش فرهنگ دوچرخه سواری به مناسبت روز هوای پاک

همایش فرهنگ دوچرخه سواری به مناسبت روز هوای پاک

با مدیریت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان و با مشارکت انجمن دوچرخه سواری آشتی در ۳۰ دی ماه مصادف با گرامیداشت روز هوای پاک ” کارناوال همگانی فرهنگ دوچرخه سواری ” ویژه ی دانش آموزان پسر در سطح شهرستان مریوان برگزار خواهد شد. 

Site O

در گرامیداشت هفته و روز هوای پاک (۲۹ ) دی ماه ۱۳۹۵ با مدیریت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان و با همکاری و مشارکت ” واحد تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان و انجمن دوچرخه سواری آشتی در مورخ ۳۰ دی ماه  کارناوال (همایش) فرهنگ دوچرخه سواری با حضور دانش آموزان پسر در سطح دورهای ” اول و دوم دبیرستان” جهت آگاهی هر چه بیشتر در زمینه ی ” حفظ هوای پاک ” و بهره وری از فرهنگ دوچرخه سواری در راستای  توسعه ی پایدار حمل و نقل سبز شهری برگزار خواهد شد . در این آئین و در روز هوای پاک  سازمان حفاظت محیط زیست کشور  پیام ” با هم بسوی هوای پاک “‌ را در سال ۹۵ عنوان نموده است و برگزاری کارناوال مریوطه با همین عنوان صورت خواهد گرفت .  انجمن دوچرخه سواری علاوه بر  پیام مذکور ، پیام رکابهای سبز ، آسمان آبی را برای این روز جهت ترویج و توسعه ی پایدار فرهنگ همرکابی در میان نوجوانان خلاق فراخوانده است . و از آنان انتظار دارد که از ” خانه های خود تا مدرسه و بازار “ از فرهنگ دوچرخه سواری برخوردار شوند . تا به محیط زیست زندگی و سلامت همگانی آسیب وارد نشود . با ایجاد فرهنگ همرکابی میتوانیم از شر گازهای سمی ” مونواکسید کربن و متان ” خلاص شویم . و  هوای پاک را با بهره وری از رکابهای سبز جهت تامین تنفس پاک برای بیماران تنفسی و غیره پایدار سازیم . اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان مدیر اجرایی گرامیداشت ” روز هوای پاک ” میباشد. صباح پناهی ریاست محترم این اداره افزود که برگزاری کارناوال در ساعت ۱۰ صبح و  از میدان استادیوم تا حومه ی شهر و بازار  شهرستان مریوان بصورت نمادین برگزار خواهد شد . و جهت امنیت کارناوال از ” پلیس ترافیک و فوریتهای اورژانسی ۱۱۵ ” دعوت به حضور نموده ایم. در پایان مراسم کارناوال از چندین همرکاب خلاق که از فرهنگ دوچرخه سواری جهت امورات کاری خود در حومه ی شهر بهره ور خواهند شد ، تقدیر و تشکر بعمل می آید .

نمایشگاه عکس همرکابان سبز 

انجمن دوچرخه سواری آشتی با همکاری ادارات محترم ” حفاظت محیط زیست ، منابع طبیعی و جنگلها ، واحد سلامت اداره آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان ” دومین نمایشگاه تصاویر آرشیویی از فعالیتهای ” توسعه ی فرهنگ دوچرخه سواری ، امورات زیست محیطی و سلامتی ” را در مورخ ۳ الی ۷ بهمن جهت ترغیب و تقدیر از همرکابان نوجوانان که در راستای فعالیتهای مربوطه  مشارکت نموده اند ، در نگارخانه ی مریوان برگزار نماید . “دعوت برای همه ی همرکابان و علاقمندان به مسائلات مربوطه “

پوسترهای گرامیداشت روز هوای پاک  

درباره ی همرکاب آشتی

همچنین ببینید

فرارسیدن سال ۱۴۰۱ و پیام خانواده همرکابان سبز GHF

فرار رسیدن سال نو ۱۴۰۱ خورشیدی و پیام خانواده همرکابان سبز در سال جدید توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *