آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / برگزاری ششمين اردوی ” همرکاب آشتی با طبیعت “

برگزاری ششمين اردوی ” همرکاب آشتی با طبیعت “

گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی از برگزاری ششمین اردو در دومین دور فعالیتهای زیست محیطی و تفریحی ” همرکاب آشتی با طبیعت” خبرداد. 

2

صبح روز جمعه مورخ ۲۴ دی ماه ۱۳۹۵ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی در ششمین اردوی فعالیتی و زیست محیطی ” همرکاب آشتی با طبیعت ” این بار محور تفریحی و جنگلی کانی میران از توابع بخش خاومیرآباد مریوان را همرکاب شدند . در همین راستا با انجام فعالیت احیای جنگلها بمدت ۲ ساعت تمام مناطق جنگلی تفریحگاه کانی میران را از دانه های بلوط کوهی ” به روو” بذرکاری نمودند . مناطق جنگلی کانی میران در ظلع جنوب غربی چشمه ی کانی میران واقع شده است . در این مناطق بلوط های کوهی زیادی وجود دارد و همرکابان خلاق با جمع آوری همان بلوط ها ، تپه های جنگلی آن تفریحگاه را بذرکاری نمودند . در پایان برنامه ی ششم ” همرکاب آشتی باطبیعت ” همرکابان خلاق تالاب آب شیرین دریاچه زریبار را از وجود خوراک های نان خشک برای تامین خوراک “مرغ آبی ها و پرندگان بومی تالاب” پوشش دادند .

انجمن دوچرخه سواری آشتی با ایجاد فعالیتهای خودجوش در راستای حفظ محیط زیست وسلامت همگانی با بهره وری ار فرهنگ دوچرخه سواری  در مسیر اهداف اردوهای فعالیتی تلاش نموده است که با ارائه دادن راهکارهای مرتبط، “آموزش و ترویج ”  را در میان همرکابان خلاق و علاقمندان به طبیعت و گردش مهیا سازد و آنها را برای احیای طبیعت فراخواند .  در برنامه های آتی ا.د.آ‌ به مناسبت گرامیداشت هفته ی هوای پاک و با همکاری ادارات ” حفاظت محیط زیست ، منابع طبیعی و آبخیزداری و امور بهداشت و محیط زیست آموزش و پرورش ” نمایشگاهی را باعنوان امورات فعالیتی همرکابان خلاق در زمینه ی ” پاسداری از زیست بوم ” بصورت عکس در سطح مدارسهای دوره اول و دوم دبیرستان پسرانه ی شهرستان مریوان برگزار نماید . که عکسهای مربوطه گزارشی از اولین دور پروژه اردوهای ” همرکاب آشتی باطبیعت” و بخشی از دور دوم این پروژه ها در معرض دید دانش آموزان خلاق قرار خواهد گرفت . و از همرکابانی که در راستای پرروژه اردوهای ” همرکاب آّشتی با طبیعت” مشارکت داشته اند . به نحو احس مورد تقدیر و تشکر  متوالیان نمایشگاه قرار خواهند گرفت .

به روایت تصویر ؛

  • دبیرخانه آموزش ، توسعه و ترویج انجمن دوچرخه سواری آشتی

درباره ی همرکاب آشتی

همچنین ببینید

فرارسیدن سال ۱۴۰۱ و پیام خانواده همرکابان سبز GHF

فرار رسیدن سال نو ۱۴۰۱ خورشیدی و پیام خانواده همرکابان سبز در سال جدید توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *