آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / نخستین پروژه فعالیتی (همرکاب آشتی با طبیعت) برگزار شد.

نخستین پروژه فعالیتی (همرکاب آشتی با طبیعت) برگزار شد.

صبح روز جمعه مورخ ۱۹ آذرماه ۱۳۹۵ مصادف با  “روز جهانی کوهستان” نخستین اردوی ” همرکاب آشتی با طبیعت” توسط همرکابان  فعال انجمن دوچرخه سواری آّشتی برگزار شد. 

2

صبح روز جمعه مورخ ۱۹ آذرماه ۱۳۹۵ اولین پروژه ی فعالیتی ” همرکاب آشتی با طبیعت” به منظور احیای جنگلهای قربانی شده ی آتشسوزی و خوراک رسانی به حیوانات در فصل زمستان توسط همرکابان خلاق و فعال انجمن دوچرخه سواری آّشتی در محوطه ی تفریحی و جنگلی روستای نچی برگزار گردید. در این آئین همرکابان خلاق انجمن دوچرخه سواری آشتی محور ۵۰ کیلومتر رفت و برگشت روستای نچی – دره وران را با همین هدف برگزار نمودند .

برگزاری دور اول پروژه اردویی “همرکاب آشتی با طبیعت ” زمستان ۱۳۹۴ ؛

انجمن دوچرخه سواری آشتی با هدف ” توسعه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و گردشگری ” توانسه است در زمینه حفظ محیط زیست و سلامت همگانی فعال باشد . سال گذشته اولین پروژه ی اردویی را با نام ” همرکاب با احیای طبیعت ” برگزار نمود که شمار زیادی از نوجوانان خلاق در آن پروژه حضور داشتند . این پروژه در مورخ ۱۵ آذر ۹۴ آغاز شد و در مورخ ۱۵ اسفند مصادف با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در ۸ برنامه ی اردویی در روزهای جمعه با احیای جنگلهای “‌قله ی ایمام ، فیله قوس و مزار درویش زریبار “‌ با کاشتن (نهال و بذرهای) همچون ” قصوان و بلوط سبز ” پایان یافت و در مراسمی ویژه با همکاری اداره منابع طبیعی استان کردستان و شهرستان مریوان “لوح تقدیر” به همرکابان نوجوان و خلاق انجمن دوچرخه سواری آشتی اهدا گردید . و فعالیتها را در قالب عکس و برپایی نمایشگاه در روستای برقلعه ی بخش مرکزی شهرستان مریوان به نمایش گذاشتند .

برگزاری دور دوم پروژه اردویی “همرکاب آشتی با طبیعت ” زمستان ۱۳۹۵ ؛

در دوره دوم پروژه اردویی “‌همرکاب آشتی با طبیعت ” که اولین اردوی این پروژه در مورخ ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۵ توسط همرکابان فعال انجمن دوچرخه سواری آّشتی در منطقه جنگلی و تفریحی روستای نچی بخش خاومیرآباد مریوان برگزار گردید . با انجام فعالیت “‌خوراک رسانی به حیوانات و همزمان بذرکاری از نوع ” بلوط سبز در مناطق جنگلی و کوهستانی که قربانی آتشسوزی شده اند . برگزار میگردد . در برگزاری این اردوها همرکابان مسیرهای جنگلی و  را با هدف درختکاری ، بذرکاری و خوراک رسانی به حیوانات ، ماهیان و پرندگان بومی تالاب دریاچه زریبار را رکاب خواهند زند. اردوها در روزهای جمعه برگزار خواهد شد. ” شرکت برای علاقمندان به فرهنگ دوچرخه سواری و امورات زیست محیطی مجاز خواهد بود . ” اللخصوص نوجوانان دانش آموز که با همکاری و همرکابی آنان توانسته ایم ” طبیعت و اکوسیستم  محیط زیست “‌را حفظ نمائیم .

شرایط شرکت نمودن در دومین دور پروژه اردویی ” همرکاب آشتی با طبیعت” ؛

  • داشتن اخلاق ، انضباط و نظم 
  • رعایت منشور اخلاقی در برنامه های گروهی اللخصوص ” انجمن دوچرخه سواری آشتی”
  • داشتن دوچرخه مناسب  ( نه حرفه ای )
  • شرایط سنی شخص علاقمند باید بالاتر از ۱۵ سال باشد 
  • پوشش لباس گرم و زمستانی 
  • حضور مجدد در پروژه اردویی “‌همرکاب آشتی با طبیعت ” بایستی بصورت مجدد و فعال باشد.

پروژه اردویی و دوچرخه سواری “همرکاب آشتی با طبیعت “‌ در مورخ ۱۵ اسفند سال جاری ۹۵ با ایجاد ” تقدیر از همرکابان شرکت کننده و برگزاری نمایشگاه عکس از فعالیتهای مذکور در برنامه ای ویژه پایان می یابد .

تصاویرها

 

 

درباره ی همرکاب آشتی

همچنین ببینید

فرارسیدن سال ۱۴۰۱ و پیام خانواده همرکابان سبز GHF

فرار رسیدن سال نو ۱۴۰۱ خورشیدی و پیام خانواده همرکابان سبز در سال جدید توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *