آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / خوراک رسانی به حیوانات توسط همرکابان

خوراک رسانی به حیوانات توسط همرکابان

رکاب زنان مریوانی با هدف خوراک رسانی به حیوانات در فصل سرد هشت کیلومتر رکاب زدند.
خوراک رسانی به حیوانات
به گزارش کردپرس این اقدام در سرمای زمستان و با هدف خوراک رسانی به حیوانات از سوی همرکابان نوجوان با محوریت انجمن دوچرخه سواری آشتی عصر روز شنبه در محور مریوان تا تفرجگاه دریاچه زریبار از توابع بخش مرکزی و ضلع جنوبی روستای کولان در ۸ کیلومتری جاده مرزی انجام شد.
سردبیر گروه همرکابان در گفتگو با خبرنگار کردپرس اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج و توسعه پایدار فرهنگ دوچرخه سواری در راستای خدمت به حفظ محیط زیست و نیز با هدف “خوراک رسانی به حیوانات در فصل سرد” صورت گرفت.
 وی یادآور شد: همرکابان فرهنگی و نوجوان انجمن دوچرخه سواری آشتی بمدت سه ساعت تمام در فصل سرد و سفید پوش زمستانی به مساحت پنج هکتار از اراضی طبیعی و زیستگاه جانوران بومی در نواحی دریاچه زریبار را برای حیواناتی همچون ” دوزیستان، آبزیستان و پستانداران” خوراک ریختند .
وی از تمامی خانواده های تفریحگر درخواست کرد تا در حین آشتی با طبیعت در شرایط زمستانی همراه با خود نان خشک فراهم و آماده نموده و مانده غذاها را در طبیعت برای حیوانات بجا بگذارند .
سردبیر گروه همرکابان به موضوع “فرهنگ همرکابی با طبیعت و زیستگاه حیوانات بومی” اشاره کرد و گفت: همرکابان فرهنگی از هر قشری بایستی در امورات زیست محیطی و سلامت همگانی شرکت نمایند .
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز زیستگاه حیوانات در شرایط کنونی به محبت و عاطفه انسانها نیازمند است .
به گفته وی همرکابان فعال در زمینه فرهنگ دوچرخه سواری هر لحظه همرکاب با طبیعت بوده و برای حفظ و احیای ارزشهای سلامتی و زیست محیطی همرکاب می شوند.
برنامه ی خوراک به حیوانات تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و علاقمندان میتوانند در سایر برنامه های رکاب بانی انجمن دوچرخه سواری آشتی حضور داشته باشند.
3

درباره ی همرکاب آشتی

همچنین ببینید

هفتمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF

خانواده همرکابان سبز GHF بمناسبت هفتمین سالروز تاسیس این مجموعه پیامی را خطاب به علاقمندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *