آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / کنترل دیابت بهانه ای برای همرکاب شدن

کنترل دیابت بهانه ای برای همرکاب شدن

سنندج- ایرنا- معطوف کردن نگاه های مردم نسبت به بیماری ها به ویژه دیابت که از آن به عنوان مرگ خاموش نام می برند بهانه ای برای رکاب زدن جمعی از ورزشکاران دوچرخه سوار مریوانی در گرامیداشت روز جهانی دیابت بود.

67-zariwarkhabar

به گزارش ایرنا انجمن دوچرخه سواری آشتی با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری مریوان روز شنبه کارناوال همگانی فرهنگ دوچرخه سواری را به مناسبت روز جهانی دیابت و با مشارکت هم رکابان علاقه مند به فرهنگ دوچرخه سواری برگزار کرد.
دیابت یا بیماری قند یک اختلال متابولیک (سوخت و سازی) در بدن است در این بیماری توانایی تولید انسولین در بدن از بین می رود و یا بدن در برابر انسولین مقاوم شده و بنابراین انسولین تولیدی نمی تواند عملکرد طبیعی خود را انجام دهد. نقش اصلی انسولین پایین آوردن قند خون توسط مکانیزم های مختلفی است.
دوچرخه سواران حاضر در این برنامه فرهنگی ورزشی روز جهانی دیابت را با همرکابی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از شهر مریوان تا دریاچه زریبار را گرامی داشتند.
در این کارناوال خودجوش دوچرخه سواران با همرکابی و همصدایی خود با شعار ‘نه برای دیابت، فرهنگ دوچرخه سواری راهی برای کنترل دیابت، ‘ ، مردم را به سوی خانواده بزرگ فرهنگ دوچرخه سواری و همرکابان سلامت همگانی، فراخواندند.
انجمن فرهنگی آشتی در این برنامه بروشورهایی با موضوع پیشگیری از دیابت در میان همرکابان توزیع کرد.
انجمن دوچرخه سواری آشتی تاکنون چندین کارناوال را با موضوع روزهای جهانی سلامت جسم و روان و با همکاری ادارات ذیربط برگزار کرده است.

درباره ی admin

همچنین ببینید

هفتمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF

خانواده همرکابان سبز GHF بمناسبت هفتمین سالروز تاسیس این مجموعه پیامی را خطاب به علاقمندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *